dimecres, 19 de gener del 2011

3) Cinta Gil Bo (Baix Ebre)



Hola, 


em dic Mª Cinta Gil Bo, tinc trenta-cinc anys, sóc titulada Administrativa de Grau Superior i Tècnica Superior en Educació Infantil. 


Actualment treballo com a Educadora Infantil a la Llar d’Infants del meu poble, Camarles.


Durant la darrera campanya a les eleccions al Parlament de Catalunya vaig ser la responsable de finances de la Comissió de Campanya de Solidaritat Catalana per la Independència a la comarca del Baix Ebre. Així doncs, espero que tota aquesta experiència m’ajudi a l’hora  d’afrontar amb èxit totes les responsabilitats que comporta el càrrec al qual em presento.

El proper dissabte, 29 de Gener, desitjo que totes les adherides i els adherits a  SI  fem ús del nostre dret democràtic i anem a dipositar el vot per elegir la primera Executiva Regional a les TTEE de Solidaritat Catalana per la Independència.

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada