dimecres, 19 de gener del 2011

2) Jessica Melich Mormeneo (Montsià)


Currículum de Jessica Melich Mormeneo. Candidata a la secretaria d'organització territorial a les Terres de l'Ebre.


Formació: 
-     B.U.P.
-     Auxiliar en Naturopatia Haptològica (Quiromassatge, DLM, Reflexoterapia podal)
-     Tècnic en Naturopatia Haptològica (Thai, Shiatsu, Tui Na)
-     Màster en Naturopatia Haptològica (Massatge estructural profund, Rolfing)
-     Naturòpata.
-     Formadora en naturopatia i protocols de balneari.
-     Formadora en Reiki i altres teràpies.
-     Osteopatia Cràneo-Sacral.
-     First Certificate in English.
-    Certificat d'Aptitud d'Anglès.
-    Coneixements informàtics: windows, microsoft office, macromedia.
Trajectòria professional:

-     Auxiliar administrativa: 4 anys. Tasques realitzades: facturació, control d'stocks, atenció al client, atenció al proveedor.
-     Massatgista en spas i balnearis (Termes Montbrió): 4 anys.
-     Naturòpata. Consulta pròpia: 2 anys.
-     Formadora en teràpies naturals: 4 anys.

Trajectòria Social:
-     Presidenta de la Formació Col·legial Naturopàtica Fenaco Catalunya.
-     Voluntariat anònim en tots els moviments relacionats en la defensa de la Terra.

Trajectòria política: 
-     Vinculada a les Jerc durant 10 anys.

-    4 anys secretaria d'organització comarcal JERC.
-    4 anys secretaria d'organització local JERC
-    4 anys portaveu territorial Terres de l'Ebre JERC.  

-     Vinculada a ERC durant 7 anys.
   Impulsora, juntament amb els meus ex-companys i companyes, del moviment anti-transvasament a les Terres de l'Ebre, organitzadora dels concerts, movilitzacions i altres actes relacionats amb la nostra lluita.

Vaig deixar les Jerc i Erc quan vaig veure que la seva lluita (de poder) no anava amb la meva: la llibertat d'un país oprimit que es diu Catalunya. 

 Em veig totalment capacitada per assumir la Secretaria d'Organització Territorial de les Terres de l'Ebre, ja que és un àmbit en el què em vaig moure ja fa temps amb les JERC, quan aquí ni es coneixien, i van anar creixent, gràcies a un reduït però gran equip que vam treballar, ens vam esforçar i ho vam aconseguir. Ara, toca fer el mateix amb SI, i estic totalment segura de poder-ho fer.
Disposem d'un equip de treball modest però dinàmic, i crec que podem fer molt pel territori. Tinc molt clar que són moltes hores les que hi hauré de dedicar, cosa que tampoc serà un problema, doncs per la meva condició laboral, em puc organitzar l'agenda de la manera que més ens convingui a tots i totes. Diuen que per conèixer un territori, se l'ha d'haver "patejat" uns quants cops. Jo ho he fet, i tot i tenir clar que no és pas un territori fàcil, sé que tirarem endavant, fent cada dia una miqueta més de país. 

Salut i Independència

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada